Automotive Remarketing Event
Nieuwe wegen naar succes
Op 21 maart tijdens het Automotive Remarketing Event, schetsten we samen met deskundigen de stand van zaken op de markt en keken we welke richting de markt zich op beweegt. Met het thema Nieuwe wegen naar succes hebben we dan ook verschillende onderwerpen, die momenteel in de branche spelen, behandeld. Daarnaast stond uiteraard ook de presentatie van het Nationaal Occasion Onderzoek en de bekendmaking van de Occasion van het Jaar op het programma. De winnaar van 2024: de Volvo XC40!
Van Mossel opent een enorm remarketingcentrum, leasemaatschappijen gaan Tesla’s Model 3 aanbieden in de private occasion lease voor ‘dump’tarieven en steeds meer Nederlandse bedrijven starten met buitenlandse dochters om hun remarketing beter vorm te geven. Het moeten allemaal nieuwe wegen naar succes worden. En in het geval van de op grote schaal uit de lease terugkerende EV’s is het misschien zelfs noodzakelijk om zonder kleerscheuren het komende jaar door te komen.
Voor wie?
- CEO’s, directies en eigenaren van dealerholdings en universele retail- en autobedrijven;
- Occassion & remarketing specialisten;
- Remarketingmanagers van leasemaatschappijen;
- Occasionmanagers van importeurs;
- Hogere managers en eindverantwoordelijken in ict en marketing;
- En juryleden van de Occasion van het jaar-verkiezing.
- Bekijk de deelnemerslijst van de 2024 editie.
Word partner
Wilt u zich met uw merk, organisatie of product profileren tijdens een Automotive Remarketing Event 2025? Download hieronder vrijblijvend de brochure en bekijk de mogelijkheden.