Automotive Marketing Event
Next Gen: nieuwe auto’s, nieuwe marketing en nieuwe kopers
Hoe trek je bezoekers naar je website, je winkel of je outlet en hoe maak je van die bezoekers kopers? Hoe speel je je lokaal in de kijker en wat zijn de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van (online) marketing? Op 15 oktober vond het Automotive Marketing Event 2024 plaats in het Hotel Wings-Rotterdam. Hét evenement voor marketeers in de automotive retail. Dit jaar gingen we met het thema Next Gen in op alles wat nieuw is in de branche. Nieuwe auto’s, nieuwe marketing en nieuwe kopers.
Zo’n 30 toetreders proberen de komende jaren een plekje te veroveren op de Europese automarkt. De concurrentie voor deze nieuwkomers is dus moordend. Het is dringen en goede marketing is essentieel om een nieuwe generatie te verleiden tot de aanschaf van een nieuwe auto. Maar hoe zet je een jong merk nu eigenlijk goed in de markt? Hoe werken deze toetreders effectief aan hun naamsbekendheid? En, ook niet onbelangrijk, verandert de komst van deze nieuwkomers iets aan de marketingstrategie van de gevestigde automerken?
Nieuw dit jaar: de uitreiking van de Social Media Campagne Award 2024!
Tijdens het Automotive Marketing Event werd de Automotive Social Media Campagne Award 2024 uitgereikt. Lees hier alles over de award uitreiking. De winnaar van dit jaar is Robert Bosch B.V. (Bosch Car Service)!
Doelgroep
Dit evenement is speciaal voor de marketeers in automotive retail: op beslisniveau werkzaam bij autodealers, onafhankelijke autobedrijven en andere automotive retailorganisaties. Zie hier welke bedrijven er op het Automotive Marketing Event 2023 aanwezig waren.
Bekijk hier de aftermovie en foto’s van de afgelopen editie.